loading...
.:300 مطلبـــ:.
پوپو بازدید : 348 جمعه 28 مرداد 1390 نظرات (0)

http://www.seemorgh.com/DesktopModules/iContent2/Files/111211.jpg

گفتگوی کامران نجف‌زاده با احمدرضا عابدزاده علی رغم سکوت‌های زیاد عقاب آسیا، نکته‌های جالبی هم داشت.

«24»: کامران نجف زاده که به رستوران عابدزاده رفته بود، سوالات مختلفی پرسید و حتی گفت دوست داری از چه چیزی نپرسم که عابدزاده سکوت کرد و خندید. او در پاسخ به اینکه چرا موهای سرش اینقدر سفید شده، آن را تقصیر بچه‌های رستوران انداخت و گفت: از بس با اینها سروکله می‌زنم و به حرف گوش نمی‌کنند.

او در پاسخ به آخرین خبری که از ناصر محمدخانی داری، با مکثی طولانی و تکرار نام ناصر محمدخانی به صورت آرام و زیر لب، گفت: خبر ندارم ازش...او درباره علی اکبریان نیز گفت که چیزهایی درباره‌اش شنیدم!

عابدزاده در پاسخ به این سوال نجف‌زاده که «در خلوت خودتان استقلالی هستین یا پرسپولیسی؟»، باز هم مکث کرد و زیرکانه پاسخ داد: «خب نمی‌شه به مردم بگه، من تو دل خودم، تیم خودم را دوست داشتم از قبل...و دوست داشتم توی تیم خودم باشم...»

در پاسخ به سوال «توی فوتبال ما مرد بیستر دیدی یا نامرد» نیز گفت: «هر دوش. خوب به خاطر مردم است و نامردی‌اش، برای کسانی است که این کاره نیستند، نمی‌دانند ورزش چیست ولی آمدن توی فوتبال و...»

وی در همین زمینه به گلایه از برخی اتفاقات حاشیه‌ای فوتبال پرداخت و افزود: «الان همه بازیکن‌ها دو تا سوزن و ویتامین می‌زنن تو بدنشون...من تا حالا تو عمرم کی خوردم؟ من در دوران بازیگری‌ام همیشه نام من را اول برای تست دوپینگ در می‌آوردند، خب بگیرند...الان در باشگاه را می‌بندند و می‌گویند نه نه نمی‌شود، طرف مریض است... معلوم است مشکل دوپینگ دارند. من قول می‌دهم بیشتر بازکینان‌شون تا ساعت 2 یا 3 شب بیرون هستند...چطور می‌تونن فوتبال بازی کنند.»

به گزارش«24» نجف‌زاده درباره جهت‌یابی خوب عابدزاده در پنالتی‌ها پرسید و او هم اینچنین جواب داد: فقط ثابت بایست و صورت طرف را ببین. گول پای طرف را نخور. چشم شما کافی است، چشم و توپ.»

وی همچنین در این مصاحبه درباره تمرین‌هایش گفت: «من الان هم روزی سه ساعت تمرین می‌کنم و اگر پایم سالم بود، و آن اتفاق که برایم پیش آمد، نیافتاده بود، می‌توانستم راحت تا دو سال دیگر بازی کنم...

او در پاسخ به اینکه از روزگار راضی هستی؟، گفت: روزگار نامردی است و کاریش نمی‌شود کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 606
  • کل نظرات : 190
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 707
  • بازدید ماه : 2,366
  • بازدید سال : 16,140
  • بازدید کلی : 462,578